Sunday, August 20, 2006

絶望の中の希望 - Never Give Up!!

After 1 week - God gave me an answer to my problems (please refer to my message "仮面の下 - The Hidden Part"):

耶 和 華 說 、 我 知 道 我 向 你 們 所 懷 的 意 念 、 是 賜 平 安 的 意 念 、 不 是 降 災 禍 的 意 念 、 要 叫 你 們 末 後 有 指 望 。
你 們 要 呼 求 我 、 禱 告 我 、 我 就 應 允 你 們 。
你 們 尋 求 我 、 若 專 心 尋 求 我 、 就 必 尋 見 。
耶 利 米 書 29:11-13

God is really great - of course all my problems are still there (if not worse), but God reminds me that HE knows best what I need, and I should trust HIM that everything that happens for a reason - For a GOOD reason!

This reminds me of a lovely song!

雲上太陽

無論是住在美麗的高山,或是躺臥在陰暗的幽谷;
當你抬起頭,你將會發現,主已為你我而預備。
雲上太陽,它總不改變,雖然小雨灑在臉上,

雲上太陽,它總不改變,哈!它不改變。

( ^_^ )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home